divendres, 24 d’octubre del 2014

Sortida de cicle a Balaguer

Per fi us mostrem les fotos de l'excursió a Balaguer que vam fer el passat 9 d'octubre.

El matí ja pintava bé a l'estació, doncs vam poder veure un arc de Sant Martí doble mentre esperàvem per pujar en tren.  El viatge en tren va ser divertidíssim.

A l'arribar, vam passejar per Balaguer fins a la Plaça del Mercadal, on vam esmorzar i des d'on vam començar a pujar cap a les muralles. 512 ESCALES SOLS DE PUJADA, més les que vam baixar!!!!!
Les vistes des d'allà dalt eren impressionants.

Per descansar una mica de tanta escala, vam estar jugant pels voltants de l'esglèsia de Santa Maria i vam fer un petit pica-pica.  Un cop vam recuperar les forces, ens vam anar caminant fins al riu, on vam dinar i vam jugar tota la tarda fins que va arribar l'hora d'anar a buscar el tren de tornada.

Tots els nens i nenes s'ho van passar d'allò més bé i van aprofitar la jornada per donar la benvinguda als nous alumnes del cicle, per relacionar-se entre ells i conèixer-se més bé.